Házirend módosítás
2023. január 2-tól a szolgáltatások igénybevételével és lemondásával kapcsolatban néhány esetben változások lépnek érvénybe.
Az alapítvány és azon belül a családi bölcsőde zavartalan működése érdekében a bölcsődei ellátáshoz közvetlenül kapcsolódó szolgáltatások igénybevételét és lemondását érintő néhány pontot konkretizáltunk.
A létszámok könnyebb átláthatósága, az állandóság és a programok megfelelő működése érdekében is fontos, hogy a gyermekek jelenlétéről minél előbb információt kaphassunk a szülőktől. Az időszakos gyermekfelügyeleti szolgáltatásunk iránti megnövekedett igény miatt januártól az üres helyekre délelőtt is újra nyitjuk a lehetőségek az alkalmi vendégeink számára, ehhez azonban a szülők komoly együttműködésére is szükségunk van! Célunk, hogy mind a délelőtti gyermekfelügyeleti szolgáltatásunkon és a délutáni Játszóházas programokon egy állandó csapat alakuljon ki, így mindkét fél számára fontos, hogy a bölcsődében megfelelően tudjunk tervezni a gyermeklétszám kapcsán. Nem mellesleg sokkal nagyobb a móka 5-7 fővel, mint 1-2 fős kiscsapatban! :)
Ezért kérjük, hogy mindenki olvassa át a házirendet, észrevétel, kérdés esetén pedig bátran forduljanak munkatársainkhoz!
Legfontosabb változások:
- a szülők előre látható hiányzás esetén az aktuális hetet megelőző péntek 12.00-ig írásban értesítik a bölcsődei dolgozókat a hiányzás első napjának és a gyermek várható érkezésének pontos megjelölésével
- betegség esetén a szülő aznap legkésőbb 8.30-ig telefonon, vagy írásban jelzi a gyermek hiányzását
- betegség miatt történő hiányzás esetén minden esetben szükséges az orvosi igazolás (Nincs fertőző betegsége, közösségbe mehet.)
- Időszakos gyermekfelügyelet és Játszóházas programokra továbbra is a zárt Facebook csoportban, írásban kell jelentkezni
- a napközis programjainkra 50%-os előleget számolunk fel, melyet 72 órával előtte számla alapján kell kiegyenlíteni
hazirend_papirsarkany-csaladi-bolcsode_2023-01-02.pdf
Köszönjük a megértést,
Boldog, sikerekben gazdag új évet kívánunk mindenkinek!